06.02.2011

Pozezi si castigi

Concursul EcoPaparazzi anunta inceputul editiei lunii februarie. Incarca fotografiile sau filmele tale pe www.ecopaparazzi.ro intre 1 si 28 februarie 2011 si castiga aparate de fotografiat si alte premii surpriza! Lucrarile trebuie sa surprinda exemple de bune si rele practici din comunitatea locala, cum ar fi persoane surprinse aruncand deseuri in locuri nepermise, actiuni de ecologizare, idei sau lectii pentru o viata eco.


Castigatorii vor fi desemnati in functie de numarul de voturi primite si vor fi anuntati pe 8 martie 2011. Concursul se desfasoara pe portalul de comunicare www.ecopaparazzi.ro, dezvoltat in colaborare cu
Trilulilu.ro si cu sprijinul UPC Romania si al Asociatiei Environ.

Incepe editia din luna februarie a concursului EcoPaparazzi - concurs foto-video de politie verde a bunului simt. Competitia se va desfasura in perioada 1 – 28 februarie 2011 pe platforma www.ecopaparazzi.ro, dezvoltata in colaborare cu Trilulilu.ro si cu sprijinul UPC Romania si al Asociatiei Environ. La concurs se pot inscrie persoane de orice varsta si din orice localitate.

Pentru a lua parte la concurs, doritorii pot incarca filmele sau fotografiile lor cu tematica eco pe portalul de comunicare www.ecopaparazzi.ro, in sectiunea „Concurs”, sau pot trimite materialele pe adresa contact@ecopaparazzi.ro. Toate lucrarile trebuie sa fie insotite de datele de contact ale concurentului, precum si de detalii privind data si locul unde au fost realizate.

Se pot inscrie in concurs fotografii sau filme care surprind aspecte pozitive sau negative in legatura cu protectia mediului in comunitatile locale: persoane surprinse aruncand deseuri in locuri nepermise, exemple de actiuni de ecologizare, idei sau lectii pentru o viata mai prietenoasa fata de natura etc. Lucrarile inscrise in concurs la editiile anterioare au aratat cum sunt taiati ilegal brazii pentru Craciun, au surprins imagini cu deseuri aruncate in zone nepermise sau cu defrisari care pun padurile in pericol. Au existat si mesaje pozitive, lucrarile demonstrand si felul in care se poate face educatie ecologica celor mici sau punand la dispozitia celor interesati idei eco pentru realizarea decoratiunilor de sarbatori.

Castigatorii vor fi desemnati in functie de numarul de voturi obtinute si vor fi anuntati pe 8 martie 2011. Premiile vor fi oferite de UPC Romania si Asociatia Environ si vor consta in aparate de fotografiat si multe alte surprize.

EcoPaparazzi este un proiect al agentiei Media Image Factory. EcoPaparazzi isi propune sa devina o prezenta online permanenta. Concursul EcoPaparazzi.ro se va desfasura lunar, iar platforma va deveni un loc in care toti cei interesati de protectia mediului pot atrage atentia asupra problemelor pe care le sesizeaza in comunitatile lor. Aici pot interactiona, creand o comunitate cu o voce puternica - o comunitate care, treptat, sa poata provoca autoritatile la depistarea celor mai eficiente solutii pentru a trata problemele de mediu.
“EcoPaparazzi.ro isi propune sa devina locul in care noi toti putem aduce marturii ale indiferentei fata de mediu, pentru dezvoltarea spiritului civic. Doritorii pot incarca fotografii si filme la adresa www.ecopaparazzi.ro si pot discuta intre ei. Se urmareste activarea comunitatii eco in spatiul online, datorita posibilitatilor extinse pe care acesta le ofera pentru promovarea unui mesaj responsabil fata de mediul inconjurator.” spune Nicoleta Talpes, Managing Partner Media Image Factory, initiator Ecopaparazzi.
Despre Media Image Factory

EcoPaparazzi este un proiect dezvoltat de agentia de comunicare si organizare evenimente Media Image Factory. Dezvoltat initial in cadrul caravanei educationale de film pe teme eco Guerilla Verde, EcoPaparazzi.ro a devenit, incepand cu editia din toamna anului 2010, un proiect de sine statator. Printre alte proiecte dezvoltate de agentia Media Image Factory se numara organizarea premierei nationale „4 luni, 3 saptamini si 2 zile", un film de Cristian Mungiu, primul film romanesc distins cu Palme d'Or la Festivalul de Film de la Cannes, in Bucuresti, Iasi, Brasov, Timisoara; organizarea caravanei „4 luni, 3 saptamini si 2 zile", proiect desfasurat in 15 orase din Romania care a inregistrat 18.000 de spectatori, si lansarea CharityGift.ro, primul magazin online caritabil din Romania prin care un procent (5% - 100%) din valoarea produselor vandute este donat catre o cauza umanitara.www.imagefactory.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin