11.09.2013

Se deschide al patrulea LIDL din Bacau

Astazi am fost la un tur in avanpremiera la cel de-al patrulea Lidl ce se deschide in incinta Autogarii din Bacau, joi,1 2 septembrie 2013, la ora 8.


Cu aceasta ocazie s-au infiintat 20 de noi locuri de munca, in afara de cei care au construit si amenajat deja magazinul. Lidl-ul stiti cu totii cum arata, deci nu intru in detaliii despre concept, asa ca va pot spune ca pana duminica au o zona amenajata gen "bazar" cu reduceri pana la 40%.

O campanie interesanta ar mai fi, pentru cei care fac cumparaturi in prima saptamana:„3 minute de cumpărături gratuite”, devenit deja tradiţie la fiecare deschidere de magazin. Astfel, în săptămâna inaugurării, toţi clienţii care au un coş de cumpărături de minimum
100 lei au posibilitatea să se înscrie la concursul „3 minute de cumpărături gratuite”. Norocosul câştigător intră în cursa contra cronometru de 3 minute, în urma căreia va pleca acasă cu tot ceea ce reuşeşte să pună în coş.

Gazda noastra a fost Raluca, reprezentant PR Lidl Romania, ce ne-a condus prin tot marketul pentru a ne prezenta ofertele si noutatile.
 

Ca si promovare, Lidl-ul sta foarte bine: organizeaza concerte, evenimente, concursuri, au PR, facebook cu peste un milion de likeuri, strategii, vedete, campanii sociale etc..



 Noul magazin din Bacău are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1200 m² .

O altă surpriză pe care Lidl o pregăteşte cu ocazia inaugurării, este campania „Lidl, cel mai bun vecin”. În perioada 12-15 septembrie, clienţii cu vârsta de minimum 50 de ani care îşi fac cumpărăturile în cele două unităţi nou deschise vor putea beneficia de un serviciu special, oferit în exclusivitate de către Lidl. Reprezentanţi ai celor două magazine se vor afla la dispoziţia clienţilor, pentru a-i ajuta să-şi care sacoşele de cumpărături până la destinaţie, conform regulamentului de campanie, disponibil pe site-ul www.lidl.ro.

Inaugurarea noilor magazine Lidl continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.

Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţeaua Lidl fiind produse în România. Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în același timp proaspete, de calitate și la cele mai competitive preţuri. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare ţară în care activează, Lidl propune clienţilor săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franţa, Germania, Spania şi alte ţări.

Lidl va continua investiţiile în România în paralel cu crearea de noi locuri de muncă la nivel naţional. Lidl are în prezent mai mult de 3.000 de angajaţi în reţeaua de magazine, centrele regionale de distribuţie şi în sediul central. Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea celor aproximativ 10.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.

Un comentariu:

LinkWithin