Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, deschide vineri 27 septembrie, un nou magazin în Comăneşti, judeţul Bacău, cel de-al 4-lea din planul de investiţii pentru 2013.
Noul magazin din Comăneşti îl înlocuieşte pe cel de mici dimensiuni existent încă din anul 2005.
Investiţia de la Comăneşti, cel de-al 34-lea magazin de mari dimensiuni al reţelei naţionale, are o valoare de 7.5 milioane de euro şi a fost finalizată la doar o lună după inaugurarea magazinului din Piteşti.
“Această nouă investiţie este destinată nu numai locuitorilor din oraşul Comăneşti ci şi clienţilor din oraşele Moineşti, Dărmăneşti şi Târgu Ocna precum şi localităţilor din jurul acestor oraşe.”, Dragoş Pavăl – Preşedinte.
Situat la intrarea în oraş, dinspre Bacău, magazinul are o suprafaţă construită de peste 7500 mp, peste 140 de locuri de parcare iar sortimentul de produse depăşeşte 30.000.
Astfel, deja familiarizaţi cu produsele şi serviciile oferite de Dedeman, comăneştenii şi locuitorii din împrejurimi vor avea de acum la dispoziţie un nou spaţiu, modern şi fluent organizat, cu acces facil şi o gamă mult mai mare de produse şi servicii.
Noii colegi au fost deja instruiţi şi pregătiţi pentru a oferi clienţilor sfaturi şi consultanţă de specialitate, aşa cum i-am obişnuit deja pe clienţii din Comăneşti.
Inaugurarea magazinului din Comăneşti va fi urmată de deschiderea unui magazin în Târgu Mureş, pentru care recrutarea de personal este în desfăşurare.
Graţie acestui ritm susţinut al extinderii reţelei precum şi consolidării investiţiilor deja existente, compania Dedeman urmăreşte creşterea cifrei de afaceri cu 8% faţă de anul 2012, când valoarea înregistrată a fost de 540 de milioane de euro.
Dedeman în cifre
- 34 magazine, două centre logistice, parc auto propriu;
- peste 45.000 de produse ce acoperă 11 domenii;
- peste 6.400 de angajaţi;
- circa 340.000 mp suprafaţă de vânzare;
- între 6.000 – 18.000 mp suprafaţa unui magazin;
Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români. Începând cu 1992, pe parcursul celor 20 ani de activitate, au dezvoltat o companie care a înregistrat un succes constant, datorat unei strategii de business desfăşurată în jurul clientului, cerinţele acestuia şi satisfacerea acestora fiind prioritare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu