14.03.2013

"Juniori in afaceri" la Arena Mall. Inscrierile continua!

Pe 24 martie 2013 va avea loc o noua editie "Juniori in afaceri" cu un grup de copii cu varste cuprinse intre 7 si 13 ani. Activitatea va avea loc la Arena Mall Bacau, intre orele 11 - 16. Programul este special conceput pentru copii care nu au mai participat niciodata sau care au mai fost doar o singura data la activitati.

Acorda-i copilului tau sansa de a-si depasi limitele! Juniori in afaceri este cel mai inovator program pentru copiii din Romania ce dezvolta increderea in sine, abilitatile de comunicare si antreprenoriale ale acestora prin
jocuri si vanzarea practica a unor produse create de cei mici in echipe. Pana in prezent au avut loc 16 editii in 5 orase din Romania: Bucuresti, Bacau, Brasov, Iasi, Constanta si au participat aproximativ 250 de copii.

Biletul de participare este de 40 lei/participant/ editie. Parintii care doresc se pot inscrie si pentru editiile anuntate, trebuie sa plateasca un avans pentru confirmarea locului. In pretul biletului de participare sunt incluse: materiale de lucru, bugetul pentru creatia de produse si targ, gustari, diploma de participare, Ghidul parintelui. Inscrierea copiilor in program se realizeaza la numarul de telefon: 0742.14.12.84 - Lidia Sabau (pentru Bacau) Dupa inscriere, parintii vor primi “Juniori in afaceri – Ghidul parintelui”, un material cu informatii organizatorice.

 In prezent programul are loc in fiecare luna in Bucuresti pentru 2 grupe, iar in Bacau 1 data pe luna pentru 1 grupa. “Juniori in afaceri” este construit pe doua principii de baza: 1. Dezvoltarea personala si a abilitatilor de comunicare - copiii sunt implicati in jocuri de prezentare, creativitate si lucru in echipa. 2. Dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale si intelegerea principiilor economice - dupa cateva jocuri de calcul sau analiza, copiii sunt impartiti in echipe si stabilesc de comun acord ce produse vor vinde. Primesc un buget supriza din care cumpara diverse materiale pentru a realiza produse proprii. Dupa cumparaturi, realizeaza un afis de promovare si isi pregatesc produsele. Au la dispozitie o ora sa convinga clientii si sa isi vanda produsele realizate de ei. Profitul realizat este impartit in mod egal membrilor echipelor.

Reguli Targ de vanzare Tema din luna martie este “Vanzare de produs surpriza”. 1. Copiii care isi doresc sa aiba propria lor taraba, pot aduce jucarii, jocuri, carti mai vechi pe care sa le vanda individual sau in echipa. Banii pe care ii castiga le raman lor sau ii platesc cu un procent intre 35 – 25% colegului/ colegei care ii ajuta (daca isi doresc). 2. Cei care nu vor sa isi vanda propriile produse, vor merge pe vechiul program: cumparaturi in supermarket timp de 1h si 30 min, realizare afis, 2h si 30 min pregatire si vanzare. In plus, acestia vor primi un produs surpriza oferit de noi pe care sa incerce sa il vanda. Banii pe care ii vor obtine, ii pastreaza. Copiii cu vanzare de jucarii/ jocuri/ carti/ origami/ desene/ bratari etc. vor avea la dispozitie acelasi interval de timp, dar vor realiza alte activitati: inventar, etichetare, realizare afis, vanzare. Activitate de vanzare produse proprii, avantaje/ dezavantaje: - copiii pot lucra individual sau in echipa (cu fratele/ sora). - nu exista o cheltuiala initiala pentru realizarea de produse, toate veniturile obtinute le raman lor (daca se hotarasc sa lucreze singuri). - elibereaza spatiul din casa de jucarii, carti care nu mai sunt folositoare, face curat. - invata sa faca alegeri, decizii si evaluari: la ce renunta, ce nu mai foloseste, ce preturi au produsele. - se organizeaza singuri. - parintii nu mai pot sa cumpere, trebuie sa interactioneze cu clientii din mall. - Timp de vanzare 2h 30 min.

Activitate de vanzare produse echipa, avantaje/ dezavantaje: - lucreaza in echipa - echipa are un buget initial de 30 de lei - unii colegi pot fi mai talentati la vanzare, profitul se imparte. - timp de vanzare 2h si 30 min. Va rog sa ma anuntati pe email daca copilul vrea sa isi vanda propriile produse sau daca vrea sa faca vanzare in echipa, pana joi, 21 martie, pentru a organiza mesele si materialele de lucru. Pentru ca parerea lor conteaza, haideti sa citim cateva impresii: “Am avut un pic emotii la inceput, credeam ca o sa stam ca la scoala, dar cand am vazut ca avem voie sa vorbim intre noi si sa punem intrebari mi-au trecut emotiile. ” Robert, 7 ani “Mi-a placut mult ca am castigat bani, bani pe care nu prea imi vine sa-i cheltui asa usor.” Tudor, 12 ani Programul este foarte practic si dureaza aproximativ 4-5 ore. Numarul de participanti este de 16 copii/ editie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin