15.12.2013

Orasul invadat de bloggeri

Asa cum v-am anuntat, printre cei peste 40 de bloggeri selectati din Romania, ma aflu si eu invitat la cel mai important infotrip dedicat promovării în mediul online din România.

Cetatea Neamtului a fost luata cu asalt de bloggeri din intreaga tara, cu scopul de a promova obiectivele turistice. Crezand ca le-am vazut pe toate pana acum, mi-am schimbat parerea dupa mica excursie. Pe tot parcursul evenimentului am folosit retelele de socializare iar pe facebook ne-am ajutat de hastagul #priNeamt.

In prima zi a am ajuns la Hotel Central unde am ramas placut impresionat de modernizarile efectuate. Un hotel luxos in Moldova! Autocarul Stelei era in fata iar mai apoi am tot luat masa impreuna cu jucatorii in restaurant. Sambata am fost  la meci, si se pare ca le-am purtat noroc, deoarece au castigat cu 2-0.

Dupa micul dejun am plecat cu totii cu masinile oferite de Autoboca. (foto 1) Apropo, imi plac enorm uniformele lor, mai exact ia romaneasca.

Prima oprire la o familie de mesteri populari, iar dupa la Casa memoriala Ion Creanga.

Muzeul din Tirpesti m-a dat pe spate. Desi este un muzeu particular, colectiile bogate si diversificate erau de toata admiratia. Tot aici am fost colindati de catre un grup de copii din sat.

Un alt popas a fost la Cetatea Neamtului.

Hanul Ancutei ne astepta si am ajuns obositi. Atmosfera deosebita ne-a incarcat bateriile. Dupa ce am fost intampinati cu paine si sare plus un paharel de vin, ne-am infruptat din bucatele delicioase, pe muzica lautarilor de la han.

Seara am fost la Stadionul Municipal, sa incurajam echipele. Distractia s-a stins tarziu la club.

A doua zi este dedicata telegondolei si a unui invitat surpriza.

Fotografiile cu blogarii le gasiti pe facebookul de la Inimia Romaniei << click

Blogarii la Cetatea Neamtului

#priNeamt - editia a II-a – este un eveniment organizat de Eventur, in parteneriat cu Primaria Piatra Neamt, Consiliul Judetean Neamt, CosmotePetromAutobocaRexonaCentral Plaza HotelPerla Invest si cu sprijinul Hanul Ancutei si Xdatasoft.