01.10.2011

Romtelecom a inaugurat un call center pentru servicii externalizate în Bacău

Romtelecom Business Solutions a intrat într-un nou domeniu de activitate prin deschiderea unui call center pentru externalizarea proceselor de afaceri (BPO) în Bacău pentru clienţii companii din ţară şi din străinătate. Acest nou domeniu de activitate are potenţialul de a crea locuri de muncă pentru locuitorii din zona Bacăului, având ca obiectiv angajarea a câtorva sute de agenţi până la sfârşitul anului viitor, în funcţie de numărul de contracte încheiate.

Call center-ul se va adresa în special clienţilor companii din România, dar şi celor din străinătate, pe termenu lung obiectivul fiind de a funcţiona după un orar 24/7.


“Romtelecom are o experienţă îndelungată în administrarea de call center-e de business, de aceea acest nou domeniu de activitate a fost un pas natural pentru a servi mai bine şi mai complet afacerile româneşti. Am ales Bacău pentru că răspundea mai multor cerințe-cheie, printre care aceea de a fi centru universitar, asigurând astfel personal cu un grad înalt de pregătire”, a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, segment business, Romtelecom.

Romtelecom operează call center-ul folosindu-şi experienţa extinsă din acest domeniu - aplicând procesele şi software-ul care şi-au dovedit deja eficienţa în cadrul activităţii companiei. Managerii Romtelecom vor administra operaţiunile din cadrul call center-ului, inclusiv cele de training pentru agenţi, în timp ce o companie separată va asigura personalul necesar, în funcţie de contractele în derulare.

“Modelul de business pentru această activitate necesită o mare flexibilitate şi dimensionarea forţei de muncă în concordanţă cu contractele derulate la un anumit moment. De aceea am preferat să organizăm această activitate într-o entitate separată, care poate opera mai bine şi mai rapid pe acest model de afaceri, asigurând nivelele înalte de productivitate şi competitivitate de care este nevoie pe piaţa de externalizare a proceselor de business; în cazul Romtelecom vorbim în special de servicii de call-center şi back-office”, a adăugat George Makowski.

Romtelecom garantează calitatea serviciului livrat şi securitatea datelor clienţilor business care folosesc aceste servicii pentru afacerile lor (poate fi o colaborare punctuală pentru un proiect sau poate fi una continuă – ca, spre exemplu, servicii de suport pentru diverse produse şi servicii).
www.comunic.ro
Call-center-ul a funcţionat până acum ca proiect pilot, având la acest moment câteva zeci de angajaţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin