Găsiți diferențele:
Lucrarea Pasajul rutier subteran ”Oituz - Ștefan Gușă” din Bacău este o premieră românească, atât prin tehnologia utilizată, cât și prin faptul că au fost subtraversate 14 linii de cale ferată, fără ca circulația feroviară să fie întreruptă. Tunelul prin care se circula a fost realizat din 2.000 de metri cubi de beton. În fața sa a fost atașat un cuțit, care a scobit în pământ, iar tunelul a înaintat prin împingere hidraulică. Potrivit specialiștilor, este cel mai lung pasaj subteran realizat în Europa cu această tehnologie. O lucrare similară a fost dată în folosință în Italia, dar lungimea este de numai 40 de metri. Pasajul rutier subteran ”str. Oituz – str. G-ral Ștefan Gușe” leagă centrul municipiului Bacău de ieșirea spre Brașov și are o lungime de 300 de metri, din care 86,70 m reprezintă pasajul rutier subteran propriu-zis.
Principalele avantaje ale pasajului rutier subteran sunt clare : scurtează distanța dintre centrul orașului si cartierele CFR și Tache, fluidizează traficul în oraș, reduce timpul petrecut în trafic, dar și
consumul de carburant, diminuîndu-se în acest fel poluarea. Prin pasajul rutier accesul către ieșirile spre Onești, Târgu ocna, Slănic Moldova, Sfântu Gheorghe și Brașov devine mult mai rapid.
Daca erau astia
RăspundețiȘtergerehttps://www.youtube.com/watch?v=vz_j_BEkVCQ
ne reconstruiau orasul in acel timp!