Pe mine mă amuză textele acestea de marketing cum sunt cele din articol:
”In prezent, magazinul nu mai este doar un simplu loc de achizitie, ci reprezinta un loc al experientelor” (Într-adevăr, este o experiență să-ți dai coate la rând la brățări - vezi foto din articol )
Sau : ”Consumatorii sunt extrem de atenti si de selectivi in receptarea mesajelor, iar pentru ei PANDORA investeste consistent si constant in mesaje si in felul in care se pozitioneaza.” (deci aici recunosc cu ce se ocupă:))
Alții au ales calea mai simplă. De exemplu, primesc săptămânal mailuri in spam, cu brățări Pandora la 150 de lei. (clar că nu sunt originale) Dacă ar fi să cumperi brățara din mall e undeva la 250 de lei, iar un pandantiv costă în medie 150 de lei. Deci o brățara ca cea din imagine cu vreo 12 pandantive ar ajunge pe la 1800 de lei.
Până la urma, bravo celor de Pandora, pentru că știu să vândă, deși ai fi spus că tot e criză, și bijuteriile nu prea merg. Și iarăși realitatea ne trezește :
”Sâmbătă, cozile din mall-uri precum AFI, Promenada sau Vitan se întindeau mult în afara magazinelor Pandora. A fost o zi cu o ofertă specială: două brățări la preț de una.
- pe parcursul zilei de sâmbătă, aproape 2.000 de cumpărători au fost la Pandora din AFI Cotroceni. Cozile au numărat, permanent, de la zeci la sute de persoane.
- 1.500 de persoane la mallul Promenada
- 1.400 la Mall Vitan.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu