Ediția de anul acesta a BNE anunță 2 invitați în calitate de speakeri, ambii personalități din mediul de business.
Primul speaker confirmat, Carmen Ungureanu este mentor antreprenorial, cu influențe în toate aspectele sale. Pornind de la experiența profesională acumulată în cele peste 100 de proiecte în care s-a implicat în calitate de CEO, manager, consultant, trainer și speaker motivațional a inițiat, structurat și dezvoltat numeroase obiective cu impact local, național și internațional.
Implicarea continuă în cadrul JCI Iași, de la membru fondator, Secretar General, Vicepreședinte Executiv, Președinte, și apoi implicarea ca Vicepreședinte Dezvoltare și Secretar General al Federației JCI România, a contribuit la dezvoltarea a numeroase proiecte structurate de la concept la succes, implementate atât pe plan personal cât și la nivel de companii și asociații.
O fire extrem de optimistă, jovială și flexibilă a demonstrat de fiecare dată profesionalism, seriozitate, originalitate și cel mai important, rezultate la fiecare proiect în care s-a implicat în cele peste 25 de evenimente cu impact social, peste 40 de evenimente cu impact antreprenorial, peste 10 de
workshopuri și traininguri pe care le-a susținut, fiind mereu axată pe găsirea celor mai bune soluții pentru fiecare tip de eveniment în parte.
Pasionată de management, networking și consultanța s-a implicat de-a lungul timpului în zona de afaceri, implicare socială și dezvoltare personală provocându-i mereu pe cei care au curajul să pășească pe un drum extraordinar, cu experiențe minunate, provocări și proiecte îndrăznețe, având că principal scop schimbarea propriei vieți și a celor din jur.
Carmen ne va vorbi despre 'Importanța networkingului în afaceri'.
Junior Chamber International (JCI), este un ONG internațional pentru tinerii lideri și antreprenori.
Business Networking Event (BNE) este un eveniment care adună profesioniști din mai multe domenii şi le oferă posibilitatea de a identifica noi oportunități și parteneri de viitor. În cadrul Business 1 la 1 participanții pot schimba cărți de vizită pentru a găsi parteneri de viitor, pot socializa și obține informaţii foarte valoroase de la speakerii noştri.
Amintiri de la primul BNE Bacau
De ce să participi la eveniment?
Ai certitudinea că investești într-un eveniment de calitate, care îți oferă exact ceea ce cauți;
Îți poți promova afacerea către cel puțin 50 de persoane cu care vei relaționa direct;
Poți identifica soluții pentru creșterea/dezvoltarea afacerii tale;
Cunoști posibili parteneri, clienți, furnizori;
Inițiezi noi relații de parteneriat și/sau comerciale;
Faci schimb de idei, resurse, informații;
Temele abordate de speakeri sunt de actualitate, informațiile livrate fiind de interes pentru
orice antreprenor.
Identifici noi oportunități de afaceri și noi piețe.
Taxa de participare este în valoare de 50 lei, cu mențiunea că dacă vii cu încă doi prieteni plătești doar 2 bilete pentru 3 persoane. Înscrierile se pot face direct pe site-ul BNE sau completând formularul disponibil la următorul link: https://goo.gl/qLVpmc.
Evenimentul va avea loc în cadrul Hotel Dumbrava Bacău, sala New York, începând cu ora 17:00.
Pentru mai multe informații despre eveniment sau detalii suplimentare despre proiect, ne puteți contacta la adresa de email bne@jcibacau.ro sau puteți intra în contact cu managerul de proiect, Gheorghita Sandu, telefon 0755065212 ori cu responsabilul de comunicare, Paula Alixandrov, telefon 0742181223.
Pentru mai multe detalii despre proiect, accesați pagina proiectului: http://bne.jcibacau.ro
Revin cu detalii:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu