05.01.2011

Bilantul 2010 al Arenei Mall

• Peste 18 noi magazine deschise, brand-uri cu renume pe piaţa de retail

Centrul comercial Arena Mall, dezvoltat de omul de afaceri Ovidiu Budeanu (foto), a atras în 2010 peste 4 milioane de vizitatori. Comparativ cu 2009, traficul a crescut cu 15%.
Profilul consumatorului s-a schimbat în acest an datorita intrării în Arena Mall a marilor brand-uri nationale si internationale: Grupul Inditex (Zara, Bershka, Pull and Bear şi Stradivarius), Intersport, Stone Creek, Yokko, Sephora, Altex şi altele. În momentul de faţă, gradul de închiriere a ajuns la 95 %.

”A fost un an dificil în care am făcut eforturi destul de mari pentru susţinerea întregului proiect şi atingerea obiectivelor stabilite pentru 2010. Considerăm însă, că beneficiul pe care l-a adus intrarea marilor retaileri în Arena Mall, a meritat. Acum ne bucurăm de un consumator matur, obişnuit să găsescă aici confortul unui comerţ civilizat.”, a declarat Ovidiu Budeanu.


Evoluţia Arena Mall nu se opreşte aici. În 2011-2012 sunt pregătite şi alte proiecte pentru dezvoltarea acestuia într-un concept de “Family Mall”.

„In perioada ce urmează vom urmări mult mai atent obiceiurile şi tendinţele în materie de consum, pentru a adapta mixul de chiriaşi la cerinţele pieţei. Prin campaniile de marketing pe care le vom organiza, vom urmări fidelizarea clienţilor şi compensarea bugetelor de cumpărături restranse, prin mărirea ariei de acoperire (catchment area).


Conform consultanţilor imobiliari specializaţi în centre comerciale de la firmele CB Richard Ellis, Colliers, Cushman & Wakefield, DTZ Echinox şi Jones Lang LaSalle, in 2010, Arena Mall s-a aflat in Top 10 cele mai performante malluri şi parcuri de retail din afara Bucureştiului ca volum al vânzărilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin