16.06.2017

Caravana „Monster Rabla - pentru periuța de dinți” ajunge la Bacău pe 17 iunie!

GSK Consumer Healthcare continuă programul „Rabla pentru periuța ta” pentru al cincilea an la rând, printr-o experiență interactivă, îndemnând părinții și copiii să scape de periuțele de dinți uzate;

Programul va ajunge la Bacău și își propune să înlocuiască periuțe de dinți vechi în schimbul altora noi, să ofere informații și materiale educaționale cu privire la igiena orală;
Timp de o zi, pe 17 iunie 2017, începând cu ora 10:00, caravana „Monster Rabla – pentru periuța de dinți” îi așteaptă pe locuitorii din Bacău pentru ”reciclarea” periuțelor și multe alte surprize.

Sub umbrela celei de-a șasea ediții a campaniei
Zâmbește România, GSK Consumer Healthcare organizează, pentru al cincilea an consecutiv, programul „Rabla pentru periuța ta”, sub denumirea „Monster Rabla”, îndemnând părinții și copiii să aibă grijă de igiena orală și să lupte împotriva problemelor dentare - personificate, spre atracția copiilor, sub formă de monștri.

„O bună igienă orală presupune schimbarea periuței de dinți la trei luni, aşa cum recomandă medicii dentişti, însă în România media schimbării periuței de dinți este îngrijorătoare, respectiv o dată la 1,3 ani. Prin derularea acestui program ne dorim să transformăm, prin joacă, obiceiurile greșite în comportamente sănătoase. Astfel, am decis ca anul acesta să dăm programului ‚Rabla pentru periuța de dinți’ un suflu nou, mai ‚cool’, împrumutat din universul vizual și imaginar în care copiii se regăsesc, adăugând patru personaje noi în povestea Zâmbește România și punând la dispoziția copiilor un spațiu interactiv în care să înveţe despre sănătatea orală”, menţionează Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare România și Balcani.

Susținută de brandurile de igienă orală Aquafresh, parodontax, Sensodyne și Corega, caravana „Monster Rabla” va fi prezentă timp de o zi în Parcul Catedralei din Bacău începând cu ora 10:00, sâmbătă, 17 iunie 2017. La caravană, participanții vor primi periuțe de dinți noi în schimbul celor vechi, dar și informații utile și materiale educaționale privind sănătatea orală și îngrijirea corectă a dinților.

Caravana vine în întâmpinarea consumatorilor cu activități interactive, materiale educaționale, dar și multe surprize. Mai mult, cei mici se vor putea antrena în lupta împotriva „monstruleților” participând la jocurile pregătite special pentru ei la fața locului. Aceștia vor putea să ”dărâme” monstruleții într-un joc personalizat de popice, să se joace cu monstruleții supradimensionați și să se fotografieze punând cele patru personaje pe fugă..

Caravana “Monster Rabla” face parte din campania Zâmbește România, ajunsă la a șasea ediție. Pe parcursul anilor anteriori, campania a avut aproximativ 140.000 de beneficiari direcți, 70.000 de copii au participat la ore de igienă orală, prin campania educațională desfășurată în școli și grădinițe, 40.000 de periuțe de dinți uzate au fost shimbate cu altele noi prin programul Rabla pentru periuța de dinți”, peste 40.000 de euro direcționați către tratamente stomatologice pentru copii din comunitățile defavorizate Salvați Copiii; în plus, sute de români au mers la consultații gratuite în cabinetele stomatologice înscrise în campanie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin