A fost nevoie de nu mai putin de doua poduri provizorii pentru executia lucrarilor. Acestea au pornit greu, deoarece constructorii au avut dificultati cu mutarea utilitatilor de pe vechiul pod.
Lucrarile de reabilitare au început în mai 2007 si au constat în largirea partii carosabile, de la 9,00 m la 14,00 m. In afara celor patru benzi pentru masini, podul mai are o pasarela pentru pietoni si una pentru bicilisti.Practic, totul s-a facut de la zero.
Podul Serbanesti, de peste riul Bistrita, a fost construit în anul 1920 si avea doar doua benzi de circulatie. În timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial a fost foarte grav afectat. In perioada 1950 s-a impus proiectarea unui nou pod din beton armat. În 1998, s-a înlocuit sistemul de suprafata din pavele de piatra cu un sistem rutier din bitum.
Arcada peste pod (inca o visam)
Remember 2008
Nu-si are rostul arcada aia ... Sper sa nu cheltuie bani de aiurea ... Arcadele astea se "pun" doar daca ajuta d.p.d.v al rezistentei ... D.p.d.v. al arhitecturii nu mi se pare cine stie ce ... Parerea mea :p
RăspundețiȘtergereNu neaparat al rezistentei, ar fi frumoasa, dar nu sunt bani
RăspundețiȘtergere:)) o sa o vedeam in al 3 mandat a lui Stavarche :))
RăspundețiȘtergere