15.06.2012

Tabara Urbana – Juniori in afaceri

In perioada 23 – 24 iunie are loc a doua editie a programului de educatie financiara si antreprenoriat, Tabara Urbana – Juniori in afaceri Bacau, pentru copiii cu varsta intre 11 - 15 ani. Timp de 2 zile acestia vor fi antrenati in jocuri distractive de cunoastere si de negociere, activitati cu notiuni financiare prin
exercitii practice si situatii reale. Vor cunoaste un antreprenor local, vor realiza in echipa un produs propriu, cu buget surpriza, pe care il vor vinde in cadrul Targului cu vanzare - concurs in Arena Mall timp de 90 de minute. Profitul obtinut in urma vanzarii este impartit după cum urmeaza:

- 80% din profitul fiecarei echipe este impartit in mod egal tuturor membrilor echipei
- 20% din profitul fiecarei echipe este donat catre un ONG local.

Programul activitatilor:

Vineri – 23 iunie (in incinta FSC Bacau)
10.00 – 11:15 – Jocuri de cunoastere si de creativitate
11:15 – 11:30 – Pauza
11:30 – 13:00 – Activitate creativa despre Produse, Promovare, Vanzare
13.00 - 14:00 – Pauza de masa
14:00 – 15:00 - Invitat special – om de afaceri local
15:00 – 16:00 – Pregatire echipe pentru targul de vanzare

Sambata - 24 iunie
10.00 - 11.00 – pregatiri de targ activitate (in sala de conferinte “Arcadia” – Mall)
11:00 – 13:00 – Targ concurs de vanzare de produse
13:00 – 14:00 – Premiere, incheiere program


Programul Tabara Urbana - Juniori in afaceri Bacau, creat de BOKO, este dezvoltat in oraşul Bacau de Lidia Sabau, cadru didactic si Director de Dezvoltare BOKO.

Primul program de educatie financiara si antreprenoriat pentru copiii cu varsta intre 11 - 15 ani a avut loc in Bacau in perioada 1 - 2 iunie. Timp de 2 zile, 13 copii de la diverse scoli din oras, s-au cunoscut prin diferite jocuri creative si interactive, a avut loc un interviu cu omul de afaceri Ovidiu Budeanu, proprietar Arena Mall, un moment de neuitat prin caldura, franchetea si obiectivitatea cu care a raspuns intrebarilor copiilor despre lumea afacerilor.

In a doua zi, copiii au fost impartiti in grupe de 3-4 membri, fiecare echipa a primit cate un plic in care se aflau instructiunile jocului si 50 de lei - bani reali. Timp de 90 de minute, fiecare echipa a avut de facut cumparaturi si de creat un produs pe care urma sa il vanda.
In urmatoarele alte 90 de minute, copiii si-au comercializat produsele in holul de la parterul Arena Mall, urmarind sa obtina incasari cat mai mari, respectiv, un profit ridicat. Copiii au comercializat limonada, prajituri, sucuri, pachete surpriza, chipsuri. Echipei cu cel mai mare profit, ca premiu, i s-a dublat profitul obtinut. 80% din profit a fost impartit intre membrii fiecarei echipe, iar 20% s-au donat catre Fundatia de Sprijin Comunitar (50 lei).

Locul I - Limonada: Venit 108 lei - Profit 68 lei
Locul II - Dulciuri si suc: Venit 110 lei - Profit 61 lei
Locul III - Pachetele cu dulciuri: Venit 101 - Profit 51 lei
Locul IV - Chipsuri, bomboane & suc: Venit 51 lei - Profit 1 leu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin