26.09.2017

Uite Billa, nu e Billa, e Carrefour

Carrefour anunta finalizarea procesului de remodelare a magazinelor BILLA din Romania, un proces care a durat 7 luni (inceput pe 1 martie 2017) si care a fost marcat ulterior de deschiderea primului magazin BILLA din Bucuresti, Market Liberty Mall.


Procesul de remodelare s-a incheiat pe 21 septembrie 2017 (chiar de ziua mea:) cu transformarea ultimelor 4 magazine, din BILLA in Market, in orasele: Bucuresti (2 magazine), Timisoara si Mangalia.
În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societãții Billa România, cu Grupul Rewe.
Într-o a doua etapã, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobã achizitia celor 86 de magazine Billa. Datoritã acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din România, ca prezențã geograficã, întãrindu-și astfel oferta multiformat și mergând totodatã mai aproape de
clienți.
Din 4 iulie 2016 a urmat a treia etapã, una de cunoaștere, care a debutat printr-o caravanã de vizite în cele 86 de magazine Billa, din toatã țara și la care au luat parte inclusiv membrii top managementului Carrefour Romania.
Dupa terminarea vizitelor în magazinele Billa din toată țara, a urmat cea de-a patra etapa în care rezultatele cravanei s-au materializat sub forma unui concept ce a preluat tot ceea ce este mai bun din BILLA si din Market.
Echipe mixte BILLA si Market au lucrat impreuna atat la planurile si layout-uri (deco) din magazine, cat si la sortimente si planul de deschideri al magazinelor remodelate.
„Transfomarea a urmarit in permaneneta firul rosu al proiectului: "BEST OF BOTH : noul model are ceea ce este mai bun din BILLA si din Market", a declarat Jean-Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania.
Toate remodelari au fost realizate cu magazinele inchise pentru perioade de timp intre 5 si 14 zile, in vederea acordarii timpul necesar trasformarii corecte. In aceasta perioada, clientii au fost in permanenta informati prin campania de comunicare desfasurata pentru fiecarui magazin in parte prin intermediul: cataloagelor de prezentare si de deschidere ale noilor magazine, bilboard-urilor exterioare si materiale media – stiri TV locale prin care anuntam predeschiderea si deschiderea noilor supermarketuri.
Campania de comunicare a fost centrata in jurul angajatilor din magazinele BILLA care au devenit vedetele principare ale acesteia si promoterii noului model de supermarket, chiar la ei in oras.

Noul model de supermarket se bazează pe 5 axe principale:
1. Prețuri mai mici la sute de produse
Noul Market propune clientilor prețuri mai mici la sute de produse. Pentru cumpãrãturi și mai avantajoase, clienții sunt invitați sã caute la raft semnul „Mai ieftin cu Market”.
2. Mii de produse noi în gamã, atât food, cât și non-food
De exemplu, la Market Liberty Mall sunt 3.560 de produse noi semnalizate la raft cu eticheta ”NOU”, din care peste 2.460 food : produse proaspete, refrigerate, mic dejun, snaking, bãcãnie și peste 1.100 non-food : textile, menaj, sezon, electronice și electrocasnice mici, cosmetice, detergenți și întreținerea casei.
3. Layout și ambianțã ameliorate în magazine
Noul concept de supermarket oferã clienților un parcurs fluid și confortabil la cumpãrãturi, acces usor cãtre toate categoriile, vizibilitate mai mare asupra produselor și modernitate.
4. Servicii noi pentru clienți
La noul Market clienții vor putea economisi timp cu peste 10 servicii noi disponibile in functie de magazin, la standul de SUPER SERVICII sau la casele de marcat: loz in plic, viniete, automat facturi, bilete evenimente, reîncãrcare cartele, centru copiere, zebrapay, loteria română, pay point, card de fidelizare.
Mai mult, clienții noștri se vor bucura de aceleasi avantaje ale Cardului de fidelitate Billa prin noul Card Plus, valabil și în Market, card pe care îl primesc gratuit și pe loc tot la standul de Super Servicii. Card Plus poate fi folosit apoi imediat pentru cumpãrãturi. Odatã cu Card Plus, clienții vor primi și 3 minicarduri detașabile pe care le vor putea oferi altor membri ai familiei, pentru ca aceasta sã se bucure de aceleași avantaje. În plus, cu Card Plus, clienþii vor avea parte de cadouri cu ocazia zilei de naștere și de ziua numelui, dar și prilejul de a cumpara sute de produse, mai ieftin, în fiecare lunã.
5. Angajații
Unificarea echipelor a reprezentat o provocare și în același timp o bucurie. Pe de o parte, echipele au ajutat la întelegerea modului în care au construit și dezvoltat o frumoasa relație retailer-client, iar pe de altã parte, la descoperirea unor trasãturi și valori comune, pe care atât echipele Billa, dar și Carrefour le au - competența, amabilitate și profesionalism. Clienții vor regãsi la noul Market aceiași oameni dedicați care i-au întâmpinat când magazinele erau BILLA.


„Aceasta a patra etapa s-a incheiat pe 21 septembrie 2017, prin remodelarea ultimelor 4 magazine BILLA in Market din Bucuresti, Timisoara si Mangalia, iar povestea Carrefour continua. Odata cu ultimele magazine Billa remodelate, am deschis si doua noi supermarketuri in Cluj si Stefanestii de Arges, ajungand la un numar de 218 supermarketuri in Romania, dovada a dorintei noastre de a dezvolta reteaua de supermarketuri a grupului Carrefour pentru a ajunge aproape de cat mai multi consumatori, a adaugat Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania.



***
Despre Carrefour
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țãri, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numãrul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagã, oferindu-le o gamã largã de produse și servicii la prețuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numãrã 303 de magazine dintre care 32 hipermarketuri 'Carrefour', 218 supermarketuri (203 magazine 'Market' si 15 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact', un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin